2011-01-02
 02:39:07

2.39

kan verkligen inte sova
huvudet är en enda röra
magen värker
fyyyyyy..
funderat lite på det här med nyårslöften, jag har nog aldrig haft ett seriöst löfte om något.
har nog aldrig riktigt förstått mig på det där..
men kanske ska försöka ha något/några i år, för att bryta trenden (?)

leva livet
träna mer
uppskatta alla underbara människor!

ja där har vi dom nog,
- insett att man tänker för mycket på alla risker med allt man gör,
fasiken man lever bara en gång, så är väl lika bra att leva det fullt ut!
- träna, hm.. har aldrig varit någon träningsmänniska, så detta året kanske jag kan bli det.
- uppskattar allt för dåligt alla underbara människor jag har i mitt liv. så detta ska ändras på!
så nu får vi se hur detta går då!
dags att återgå till kudden och försöka slumra till, känner mig inte en gnutta trött men finns ju inget
liv på datorn heller så!
snyggbrud!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: