2011-01-31
 19:42:15

19.42 vem ska jag tro på när allting är såhär?

hej på er!
nyss hemkommen från träning med moa, och har precis slängt i mig lite mat.
nu tänkte jag plugga lite och sen dega ner mig i sängen och glo tv resten av
kvällen!

om 13 dagar fyller jag 17, det är sjukt vad tiden går fort ändå, minns när jag fyllde sex som det var igår.
jag fick följa med pappa till leksaksaffären och välja ut vad jag ville ha i födelsedagspresent.
kommer inte ihåg allt jag fick, men en sak jag minns katt-ryggsäcken jag fortfarande håller kärt.
en sån där barn-grej jag inte riktigt kan släppa!
och nu blir jag snart 17, sen är det ett ynka år kvar så är jag 18, jisses... nästan vuxen.

nej nu ska jag sätta fart, känner att bloggen är mega tråkig nu.
funderar på att dra et uppehåll tills vädret är mer lockande så man kan
ta fler bilder osv..

aja, vi hörs nog mer imorgon, PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: