2011-01-20
 20:59:39

20.59 nätter då ljuset aldrig tog slut och minnet av dig

gokväll på er!
jag hoppas ni haft en bättre dag än jag, känner inte alls att mycket har
gått med mig idag.
men vi tar nya tag och ser fram emot morgondagen!
då har jag dataprov (inte lika roligt) men sen efter
skolan så ska fanny och moa med mig hem, så ska
vi fixa lite inför firandet av elin på kvällen, kan dock
inte avslöja för mycket här med tanke på att hon läser min blogg.
men jag tror det kommer bli super, &bilder kommer såklart!
nu ska jag läsa igenom datan en gång till sen ska jag försöka sova,
dödstrött som alltid!
godnatt på er
jag älskar dig och du är jorden finaste tjej, glöm aldrig det.


kurdisk muslimsk tjej <3

söt bild <3



PUBLICERAT: 2011-01-21, 12:29:26 | URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
NELLY

härligt bild :)



har lagt upp länkar där jag sjunger i min blogg nu, bland annat en egen låt jag har skrivit. skulle bli jätteglad om du sa vad du tyckte :]



PUBLICERAT: 2011-01-21, 20:43:12 | URL: http://nnahlbom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: