2011-01-24
 20:41:05

20.41

hej!
gud vilken dag, varit upp och ner fullständigt!
humöret har varit på topp, fick mitt första MVG någonsin, i naturkunskap A.
riktigt stolt måste jag säga!
Hade sista lektionen inställd så tog en tidig buss hem men fick ändå sitta i en timme
och vänta på min kära syster.. sen stack vi och träna, kondition gånger tusen.
fick sen sitta och vänta på min kära far som inte ville stressa i onödan.
och nu har jag tillbringat en timme med läxor, ska nu ta mig något och äta
sen krypa ner under täcket och skicka iväg några goa sms!
imorgon är jag "ledig", har en lektion och känner inte för att ta mig till skolan
för den när den börjar 14.00 så jag stannar hemma och jobbar med massa uppgifter istället.
så vi hörs mer imorgon, godnatt på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: