2011-01-02
 20:01:26

20.01 det handlar om att hitta magin på oväntade platser.

hade en super mysig eftermiddag hos farmor, lite försenat julfirande sådär.
så fick med mig lite julklappar hem, pengar, tomte och farmors goda pepparkaka!
på överby hittade jag inget speciellt, tycker inte reorna erbjuder alltför mycket.
kikade dock in en väska jag kanske tar med mig hem imorgon om det blir så att jag
tar mig dit efter jag har tränat.
fick iallafall lämnat tillbaka mina träningsbyxor jag fick i julklapp som tyvärr var förstora.
får hoppas dem får in min storlek snart så jag kan köpa dem, för dem var riktigt sköna!
nu tänkte jag gå ner och äta lite, blir tidigt i säng ikväll och upp tidigt imorgon för ett
träningspass tänkte jag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: