2011-01-04
 19:52:16

19.52 & någonstans på vägen fick du mig falla.

min dag med julia var helt perfekt,
mycket snack och en underbar tjej!
imorgon åker den rackaren till stockholm också..
men förhoppningsvis får jag träffa henne på lördag igen!
kom hem vid 6 ungefär, då fick jag ryck och började städa.
tog bort det få julsaker jag hade framme och städade ordentligt,
är nu äntligen klar och ska snart bege mig ner för att äta lite och njuta
av en kväll framför tvn!
imorgon ska jag förhoppningsvis sticka och träna och på kvällen träffa
elin om hon orkar.
skolan börjar om bara några dagar igen och det känns rätt förjävligt,
har en natur uppgift som måste vara klar tills dess och jag har massor kvar
och har ingen lust att göra den heller. vill ta vara på de sista dagarna på lovet,
göra roliga saker, inte göra uppgifter till skolan..
nej nu ska jag tömma kylskåpet!
sötunge!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: