2011-01-03
 19:33:33

19.33 utan dina andetag.

varit en fart fylld dag idag!
åkte och tränade med syster vid halv12,
när vi var klara åkte vi ut till överby.
tog oss en "fika" på Eat och kollade lite i affärer.
fick med mig sånt där halv tråkigt med nödvändigt hem,
hittade ett par träningsbyxor (!) en sportbh och tre pack trosor.
så nu är jag lite fattigare men nöjd över mina köp!
sen var det hem, slänga i sig lite mat och sen iväg med pappa
för att fixa lite grejer. kom hem för någon timme sen och ligger nu
helt död i sängen. ska ner och mysa med familjen nu tänkte jag,
inte alltför ofta vi är alla 4 hemma.
imorgon ska jag vara med bästajulia, ska bli riktigt kul att träffa henne,
var ett bra tagsen!
hoppas ni haft en bra dag, puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: