2011-01-06
 19:27:37

19.27

hej på er!
hemma efter en riktigt trevlig dag, blev inte alls som planerat men det gjorde ju inte så mycket
i slutändan ändå.
jag och natta ställde in fikan, med tanke på att det är röd-dag så trodde vi hela stan var stängd.
så hon somnade om och jag bestämde med evelina att träffa henne istället, vi trotsade den röda
dagen och hoppades att något skulle vara öppet och det var det, strandgatan blev våran räddning.
efter en trevlig fika drog vi oss vidare och tränade, fyfasiken var gott det var!
så imorgon räknar jag med en ordentlig träningsvärk för det var längesen jag tog ut mig såhär
mycket, med tanke på sjukdom och allt sånt där!
så nu är jag slut i hela kroppen och har precis ätit en super god middag och tänkte nu sätta
på lite desperate housewives och mysa ner mig i sängen.
blivit lite knas med inläggen det senaste, gjorde ett tidsinställt inlägg som inte kom upp när jag
hade ställt in, gjorde därför ett nytt och laddade upp. nu syns bägge på bloggen, men bägge finns inte
i mitt arkiv så kan därför inte ta bort det jag vill ha bort.. men ni får leva med detta tills bägge finns med
och jag kan ta bort det!
hoppas ni haft en super dag, precis som jag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: