2011-01-05
 18:57:40

18.57 she's playing with fire.

hej på er!
har haft en riktigt lugn dag, blev ingen träning så jag tog mig en ordentlig långpromenad istället
och har nu gjort rätt mycket på min natur-uppgift, känns riktigt bra!
ligger nu och lyssnar på världens bästa brolle! och gottar mig i sängen,
ska göra lite mer på min uppgift sen ska jag lägga mig och kolla första säsongen
av desperate housewives tänkte jag.
imorgon ska jag fika med natalie, vi brukar ses sådär en gång om året och
prata om allt som hänt under året! haha
men nu verkar det som det blir lite oftare och det är ju aldrig fel.
efter jag fikat med henne och snackat en massa ska jag sticka och träna
och kanske sola en stund tänkte jag.
hejsålänge!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: