2011-01-18
 18:31:56

18.31 one penny for your thoughts

hej på er!
sängen lockade allt för mycket imorse och min dröm gjorde inget lättare,
drömde det var strålande väder ute och jag stod i min garderob och valde
att ha shorts på mig..
men snön är ju påväg bort och vägarna börjar komma fram från all is,
men är nog dock en lång bit kvar tills våren kommer. men man får
se det positiva i det, idag har vi ju haft fint väder, massa sol och inte alltför kallt!

är så trött på min blogg och ibland vet jag inte ens varför jag bloggar,
men har tänkt försöka med lite förbättringar så den är lite roligare.
- outfit bilder (ibland)
- mer bilder, både från vardag och sånt jag själv fotar för rent nöje.

vet inte om detta är något som uppskattas, som gärna med feadback!

håller nu på med engelska läxan och ska ta tag i pluggandet till mitt dataprov,
så här ska jag inte sitta kvar. vi hörs senare!
kram på er!


en go bild från ibörjan på gymnasiet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: