2011-01-13
 18:10:34

18.10 du sålde mitt hjärta och du sålde min stolthet.

hej på er!
fick aldrig tummen ur att sätta mig framför datorn igår,
var full fart från morgon till kväll!
skola gick som vanligt förbi, sen stack jag direkt och tränade.
hem fort för att göra sig iordning snabbt och åka på bandy med
pappa, farbror och kusin. värdelös match men!
sen var de raka vägen i säng när jag kom hem, helt slut!

idag var det upp och hoppa som vanligt, bege sig till skolan och
vara med mina favorit tjejer i klassen, sjukt vad goa dom är!
efter skolan tog jag bussen hem med min abosluta favorit, elin.
nu är jag hemma och ska ta tag i det sista på natur-uppgiften, sen
börja lite på mitt cv och sist men inte minst kommer nog elin hit
för att äntligen få sina julklappar, haha, vi är helt otroliga!

imorgon är det fredag, och då ska jag slå klackarna i taket, ska bli underbart!
resten av helgen blir lite smålugn, på lördag drar elin med mig och johan på rally,
sen på kvällen får vi väl se vad som händer. men känner att helgen kommer bli bra,
det är behövligt!

har lite bilder och annat som jag ska försöka få upp på bloggen ikväll,
men först är det naturen som gäller.
puss på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: