2011-01-08
 15:38:36

15.38 Den som alltid vet bäst lär sig aldrig något

hej på er!
gårdagen var jätte trevligt, jag och elin började kvällen själva med en massa snack,
lite gott och äta och sen färgade jag hennes hår. slutade med att även jag fick halva
håret färgat!
senare kom tre små grabbar förbi och gjorde oss sällskap med en go film
och en del skratt! blev en riktigt lyckad kväll, somnade dock alltför sent och
vaknade alltför sent. så hade en halvtimme på mig innan mamma och pappa
kom för att hämta upp mig. drog mig ner till stan och tillbringade några sköna
minuter i solariet och sen fick jag köpt mig en 18-års present,
lilla johan blir ju stor imorgon så fick köpa en liten present.
ikväll vet jag inte hur allt blir, antingen åker jag till johan och firar honom,
eller så blir det nog bara en hemma kväll. får se vart kvällen tar vägen.
men nu ska jag ner och äta!
rebecca om 20.04:
Vart kommer kläderna ifrån?

vet inte riktigt vart alla kläder kommer ifrån exakt, gör mina kollage på http://www.polyvore.com/ , finns kläder från både sverige och andra länder.
men kika in där och se om du hittar det! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: