2011-01-29
 11:18:54

11.18

godmorgon på er!
hade en mycket trevlig kväll igår, fanny och moa hängde med mig efter skolan
och vi gjorde oss iordning för att sen dra oss bort mot elin.
där åt vi pizza och sen körde festligheterna igång, kom hem runt 3
trött som aldrig förr. och somnade rätt omedelbart!

vaknade nu av mina kära hund som nog tycker jag ska gå upp,
sitter så sött och gnyr nere vid trappan!
så nu tänkte jag pallra mig upp, äta frukost, ta en promenix med vovven
och sen hoppa in i duschen. dagens planer är fortfarande rätt
luddiga, men troligtvis ska jag träffa min lilla jimi jag inte sett på år och dagar
och sen på kvällen blir det nog mys med en annan filur.
min lilla elin måste jag hinna träffa också, blir nog en händelserik lördag.
vad ska ni hitta på idag?

nej nu ropar både hunden och kylskåpet, puss på er och hoppas ni hade en bra fredag kväll!
+ imorgon kommer mina inköp och lite annat gottigt upp!



skulle verkligen kunna dö för lite sommar just nu!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: