2011-01-22
 00:30:34

0.30 what a wonderful night!

oj vad klockan har runnit iväg,
tjejerna åkte för snart en timme sen och här sitter jag med datorn i knät.
har precis kollat igenom kvällens bilder, blev en del!
min kväll har varit underbar!
kvällar som denna uppskattar jag verkligen till tusen,
underbart sällskap, massa skratt och massa prat!
men nu känner jag att mitt huvud är redo för en god natts sömn
och imorgon ska jag på kalas till Elin och sen på kvällen är det
häng med henne och två other guys!
bilderna kommer så fort jag kan, kommer nog bilder från morgondagen med!
godnatt på er!
mina fina flickor!


fanny

Tack för en riktigt härlig kväll ewelina, uppskattas till tusen!



PUBLICERAT: 2011-01-22, 14:38:56 | URL: http://fannysomnas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: