2010-11-20
 14:53:01

Jag klandrar dig inte ifall du skyller på mig, men vi var i detta tillsammans.

vilken kväll,
gårdagen var lyckad trots allt.
mycket folk på liten yta och alltför mycket att städa dagen efter
men man ska inte klaga.
några kort blev det dock inte med tanke på att jag åkte till elin direkt
efter skolan så kameran fick inte plats!
men var nog tur det.

idag mår man som man förtjänar, trött och slö.
ikväll vet jag inte vad som händer, kanske lite mysamys
med min bästa vän eller så begraver jag mig i min säng!

nu är det dags att ta på sig mjukis kläderna och krypa ner
en stund och gotta sig, vem vet kanske kommer upp ett inlägg senare.
puss så länge!


bara för att den är lite tuff!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: