2010-11-25
 20:10:32

du spelar ditt spel, och jag blir din spelpjäs.

jätte dålig uppdatering.
men detta har en bra förklaring, min kära mamma skulle vara så söt och
byta bredband och allt de där, dock blev det inte bättre för nu funkar det inte alls
och ingen orkar ta tag i det, så just nu är jag utan internet och jaa..

min första apu i hela mitt liv har varit denna veckan& jag är helnöjd,
varit en jätte skön vecka. en massa träning och annat roligt!
är på älvhögsborg här i trollhättan och är med en tjej som har hand om olika
träningspass och relax avdelningen. jätte söt tjej! och har så klart min elin
med mig som gör mina dagar ännu bättre. har en duns med söta bilder och videoklipp
som förhoppningsvis kommer upp här när som helst, iallafall bilderna!

nu ska jag ha en mys kväll med elin och sova här i natt, vågade inte
ta bussen hem i detta skit väder!

ska försöka blogga så mycket jag kan under omständigheterna.
puss


jag älskar dig, du är den bästa jag har!
bästa vän!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: