2010-12-29
 23:43:38

23.43 I've missed you all.

vilken kväll
man har nog inte tänkt på det förrän efter denna kvällen
hur mycket man ändå saknar tjejerna från gamla klassen.
men nu har vi tagit igen lite förlorad tid och förhoppningsvis
blir det inte lika stor glipa innan vi ses igen nästa gång.
så min kväll har varit trevlig, god mat och underbart sällskap!

imorgon hoppas jag på att få åka till överby om jag inte ska gå
naken på nyår, vilket jag helst slipper!

sen på fredag smäller det! usch det känns inte alls som december månad,
jag kan inte fatta att det har varit jul och kan ännu mindre inte fatta att det
är 2011 om några dagar..

vilket år!

nu ska jag bädda ner mig, bilderna från kvällen kommer imorgon.
godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: